jump to navigation

ein liten tur t vest landet… februar 23, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

hello…

me har nettopp hatt metode oppgava. me sko blitt ferdig på torsdag men flinke så me va

blei me ferdig tirsdag…

d betydde at eg hadde heile 5 dagar fri!! d e kj ofta skjer så eg fant ut at eg reise him..

så nå har eg vore hima siå tirsdags natt å ska t bars t lillehammer i mårå.

d har vore fantastisk å vore hima. onsdag va me ute å handla i haugesund,

å om kvelden va eg på middag me kristine å bjørnar.

petter å jarl ståle kom o ein tur d va kjempe kjekkt å sjå alle igjen…

så torsdag hadde eg ein nok så slakke dag.. barra koste meg

hima. d e deiligt å vara hima t ein forandring. å hadde barra an Svein Arild o

vore her hadde d vore perfekt! fredag va me

på nytt ute å handla men då va u mamma o me.. jente tur på byen.

hehe hadde d kjekkt. så brukte eg å lina store deler av

kvelden på å spela hig school musical singstar.. hehe d va kjekkt har sanrt alle sangane=)

i dag ska eg besøka besteforeldrene mine å i mårå reise eg t bars…

ja d va barra ein liten oppdatering frå mi sia her=) ha ei fortsatt fine helg gott folk=)

redigert-t-bloggen.jpg

redigert-bilde-t-bloggan-av-lina.jpg  

redigetr-utgave-av-kristine-bjornar-og-mangor.jpg

Kommentarer»

1. Ragnhild B. - februar 23, 2008

Hehe morsomt, der fant eg og ut av kommentargreiene – kommentere nå på rett plass trur eg:)
Hørtes koselig ut med någen dagar heima, kjekt å va med familien alså!!
Veldi kjekt å snakka med dg i tlf her den kvelden, e gla i dg eg Hanne!:) Sko jammen hatt meg ein tur te Lillehammer, spesielt nå når dåkk har fått den nye te singstar, rock ballad, hehe..
Sko fonne ei helg, så sko eg tatt turen, hadde vært konge!! Men du e jo selvfølgelig hjertelig velkommen innom oss og når du fusste tar turen te vestlandet…;)
Ønske dg ein flotte siste kveld heima før du reise østøve igjen! Sjubidu!


Legg igjen en kommentar

