jump to navigation

Nesten som hjemme! mars 11, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Akkurat kommet hjem fra jobb, klokken er sju på kvelden om 3 timer er det sengetid igjen, og så klar for nok en dag med jobbing fra 7 til 6…blir penger av slikt! Idag tok jeg bussen hjem, Hanne har fått lånt bilen, til sin jobb idag! Hanne skulle egentli skrive om sin nye jobb, men har ikke gjort det ennå! Fra bussstoppet til huset er det litt å gå, ute regner det, sitter her og hører det plasker på plasttaket utenfor! koselige stunder! Å gå ute var ikke fullt så koselig! Men alt minner meg om hjemme, Ålesund, mitt kjære Ålesund! Søndag drar jeg dit, og hå¨per på en dag med snø, en dag med skikkelig storm, og resten sol og vår! Gleder meg til Ålesund og folkene der! Om 3 timer kommer hanne hjem…da sover nok, jeg…sukk!!!!

Kommentarer»

1. Hanna Marie - mars 12, 2008

Gleda mej t du kjem heim! (og til ej kjem heim):D

2. Narve - mars 13, 2008

Gleda me til å kjøre hjem (eeeh, sitte på hjem meinte e) me ditt blide åsyn som selskap!

3. Silje (hu eina så besøkte Hanne me tog den gongen) - mars 14, 2008

D e litt tragisk når regn minne om heima..hehe. Men eg har d akkurattl likt sjøl (Stavanger)
Dåkk sko fiksa sånn att d står kem så har skreve innlegge heilt nederst, onna datoen å d der…hadde vært litt greit =) Ellers, konge att dåkk har slått dåkk samen.


Legg igjen en kommentar

