jump to navigation

Langhelg på Karmøy mai 2, 2008

Posted by sveinarild in Uncategorized.
trackback

Etter masse feilkjøring havnet vi til slutt på karmøy, Hanne og jeg! Onsdags ettermiddag startet vi turen over fjellet! Noe som skulle ta oss 8timer endte plutselig opp til å vare i 12! Fra 5 til 5! Det startet så fint med å følge vebeskrivelsen naf hadde gitt oss på internett..etter 5 min var vi allerede på feil vei! Så da kastet vi Naf i baksetet og gjettet os videre…vi følger skilt mot Bergen…Tenkte vi. Da vi egentli skulle tatt av mot Gol! En time seinere ringer vi for å finne ut at vi nå kjører en liten omvei! Over filefjell..tilbake til Gol..Bak noen treige lastebiler og campingbilturister som bremser i hver sving og for hver møtende bil! Vakker natur der vi kjørte da..hadde vi bare sett den..det var jo sent på kveld og alt vi såg var det lille billysene lyste opp! Men men fram kom vi til slutt!

Her venter konfirmasjon til Mangor på søndag før vi kjører til Lillehammer igjen! Denne gangen har Magnus(Hanne sin pappa) ordnet kart til oss…(overst på vår deeply in need of,liste ligger GPS,så bare å gi oss en om du føle for!) Igår fikk jeg til og med tatt konfirmasjonsbildene til Mangor, så mine bilder kommer til å prege noen karmøyhjems stuer i sommer…en kjekk tanke! Tror egentli at ett fint bilde betydde mer for meg enn for familien Ferkingstad! Ikveld sitter jeg her i huset for meg selv! Hanne og Margun besøker Kristine! Lina, Mangor og Magnus er på Monster Truck show! Å her sitter jeg og slapper av! Det er godt med helg, godt med vår, og godt med Karmøy!

Av Svein Arild

Kommentarer»

1. Linda - mai 2, 2008

Svigerfamilens drøm du…
smiske smiske..

2. Mainy - mai 7, 2008

Jeg er innom bloggen av og til og fant et nydelig bilde av dere!
«Dei er no så fine begge to at» – sitat Ole. JA, dere er fine og fint bilde! Også syns jeg fruktsalat i melonskallet var 5-stjerners! Flink du er, Hanne! Takk for ideen.
Ha det godt begge to.


Legg igjen en kommentar

