jump to navigation

Så var det gjort… juni 6, 2008

Posted by hanne's scrapping attempt in Uncategorized.
trackback

Et år på vernepleien er over. Et godt år på mange måter. Jeg er stor fornøyd med året som ble avsluttet med en god eksamen! Dette året har gått sykt fort. Jeg føler som om det var i går jeg kom inn på den store skolen med mange tusen flittige studentmaur. Det var som i en maur tue. Det så ut som om alle bare gikk og svirret, men de hadde alle mål og mening med det de dreiv på med. Men nå er det da altså slutt for i år. Sommerferien har trått i kraft. Deilig. Takk til alle mine med studenter for et flott år. Jeg håper at jeg ser dere alle igjen til neste år;)

God sommer!!

av Hanne

Kommentarer»

1. synve - juni 10, 2008

Ja tenk d! E e ferdig me 2 år på sykepleien, og d e ganske skummelt. Skal dokke til ålesund i sommer?

2. Hanna Elise - juni 11, 2008

Hey Hanne! Å Svein Arild me 🙂
Kjekt å treffe dåkke i helja. Takk for kvalitetstid Hanne! Neste år LOVA ej å kome på besøk til Lillehammer.
Kos dåkke på sunnmøre!
Kosikos


Legg igjen en kommentar

