jump to navigation

kjedelig… juni 21, 2008

Posted by hanne's scrapping attempt in Uncategorized.
trackback

eg kjede meg… ikkje d at eg ikkje har noge å jer for d har eg… masse å jer, men d e barra kjedelige ting som å pakka å sånn… d e kjedelgt d… svein arild e på leir denna helgå, så eg e heilt aleina nesten jaffal… dei fleste i huse har reist him, uten om randi så har ei venninna på besøk. så då sitte eg her å kjede meg. å som om ikkje d va nok, så hadde eg kjupt meg tomatbønner så eg sko ha t frokost, men eg finne ingen boks åpnar… om eg har lyst på sympati??? ja d ska var sikkert… hehe men kansje meir tips t ka så kan jer pakking kjekkt…  musikk funke ikkje.. har barra kjip musikk på min data… åh…

av Hanne Ferkingstad

Kommentarer»

1. mariann - juni 24, 2008

For tomatbønnene får du lite sympati, for det e ikkje godt. Du hadde kanskje fått litt sympati a dama i butikken min i går, som trengte tips til åssen en skulle få opp en skokremboks med skrukork som satt fast. Ho hadde prøvd i et år nå.. fremdeles like lukka..

Men for pakkinga skal du få i bøtter og spann! For finnes det noe kjedeliger?? NEI! Det er og bli bare det aller kjedeligste e vett. Siden e nettopp har pakka ner heile leiligheten min, så burde e kanskje sitte med mange gode tips på åssen det kan bli litt mindre urkjedelig, men det gjør e ikkje. Sorry.. tror ikkj det e mulig.


Legg igjen en kommentar

