jump to navigation

fotballfeber… juni 26, 2008

Posted by hanne's scrapping attempt in Uncategorized.
trackback

d e møkje eg ikkje like her i verden, men ein av dei tingene eg misslika mest e fotball!!! ka e poenge?? voksne mannfolk så springe itte ein ball, men d så e ennå verre e voksnemannfolk så sitte å ser d på tv. elendigt!! eg e overbevist om at fotball har øydelagt utallige ekteskap. ingen ting e meir irriterande enn når svein arild vie meir oppmerksomhet t tvskjemen enn t meg. sånn så i dag. i dag va d nattåpent på strandtorge så e handlesentere her. me har levert inn ringane t gravering så eg tenkte me sko ner å høyra om dei va klar,(noge så dei ikkje va) men så va me der nå, masse folk å myldrende liv. kjempe spennande!! eg e bein klar t å gå rundt å kikka på folk å kler å ellers d så dukkte opp, men svein arild konne ikkje komma seg fort nok ut. å gronnen… jo han sko sjå fotball… hum… kim e d så e i 1. rekka her???? jo da fotballen… arg… fotball sko vore ulovligt akkuratt så poker!!

av Hanne Ferkingstad

Kommentarer»

1. Linda - juni 27, 2008

jada.. sånn e livet. EM e no greit nok. Det e liksom litt stort. Men når serien e igang.. og HVER søndag e okkupert (heile kvelden)…då e ikkje søndagen nåkken hyggedag for familien liksom. Då må e rett og slett bare joine galskapen og sjå på dissa som springe rundt etter ei lærkule e og. Heia Aafk.

2. Lizzi - august 13, 2008

hehe… E enige me deg der Hanne! Kjenne d ganske godt igjen! Vegard lide av sama syndrome! (viss d går an å kalla d d då…) Savne deg Hanky panky! Håbe me snart sees! Nå ska jo eg ver i Volda då. D e vell i nærheten av svigersane dine? Då hadde d vore kjekt om me konne treffas viss dokke ska derte ein gong:) Klem!


Legg igjen en kommentar

