jump to navigation

På kino! juli 15, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Med små forventinger, baconchips, gratis popkorn og vann med eplesmak satte jeg meg ned i stolen på karmøy kino! Med Hanne ved min side! Reklamen surrer og går før filmen skal starte! Dette kan da ikke bli noe serlig, men Hanne ville gå! Å skal jeg få se en av de filmene jeg vil se på kino må en jo ofre ett dårlig kinoesøk! Trodde jeg! For, Mamma Mia, var så absolutt ikke noe dårlig kinofilm, hadde ikke hørt så mye om den fra før, men såg for meg en litt dårlig abba film! Men fra første stund gir glasangene til abba oss en frydefull stund, med fantastisk skuespill fra bla. Maryl Streep, dinne kvinna rocka lerrete, hun er kul, hun trenger en oscar! Det var ike få ganger en hadde lyst til å reise seg opp fra stolen, ta en swingom på gulvet å stemme i sangen! Dancing Queen var en «høydare» i denne filmen! Som jeg personlig også synes er den beste fra Abba! Dette er en film som kan dra deg vekk fra stranden på en varm, eller kald sommerkveld og gi deg en fin, festlig og munter stemning i kinosalen! absolutt verdt ett besøk! Terningkast 5!

Av Svein Arild

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

