jump to navigation

Jeg har hørt dine ydmyke bønner… oktober 7, 2008

Posted by hanne's scrapping attempt in Uncategorized.
trackback


Det var med jubel i hjerte jeg mottok den gledelige nyheten: Min søster er med barn. Som sikkert flere av dere vet har dette lenge hvert et bønne emne! Takk til alle dere som har hvert med og be! Setter stor pris på dere! Å nå har vi fått bønnesvar. Våre ydmyke bønner er blitt hørte som mamma ble så fint minnet om. At Gud er god er det ingen verdens tvil om. For en mektig Gud vi har! Det er med stor lovsang og jubel vi kan sette vår lit til Herren allhærs Gud! Han hører!

I april vil det komme et nytt menneske til verden. Et menneske som vi er så privilegerte til å få kjenne. Det er fantastisk å tenke på at inni min søster vokser et lite menneske. Tenk at hun ble valgt ut til å bære dette mennesket, forberede det til det møter denne verden. Og det stopper ikke der. Kristine og Bjørnar er valgt ut for å lære dette menneske om Gud! Et under et vakkert under!

Jeg vil til slutt sitere en sang.

En gang var jeg et lite foster,

Men aller først et bitte lite frø.

Gud valgte Mamma til å bære meg!

Og heldigvis sa mamma ikke nei.


En gang var jeg en liten baby,

Jeg kunne ikke gjøre noe selv,

Gud ba de andre om å hjelpe meg

Og heldig vis så sa de ikke nei.


En gang dør jeg, det gjør jo alle

Men en vil være med meg også da.

Gud sendte Jesus for å frelse meg

Og heldigvis så sa Han ikke nei!

Kommentarer»

1. Synnøve - oktober 8, 2008

Så fint at ho e gravid, og så fin sang! Håpe dokke har det bra på lillehammer, e gleda me til å komme på besøk i januar 🙂

2. Karina - oktober 12, 2008

å, så kjekt! gratulerer som snart tante!

jammenmeg lenge si sist, hanne! how are you? og koss går det med skulderen, svein arild?

3. Hanne - oktober 12, 2008

åh ja e d kj fantantastisk?? hehe jo her går d fint.. hehe synnøve: me e beinklar for ski besøk!!! hehe d jelle forresten dåkke o karina… dåkke vett dåkke e velkommen… hehe… svein si skulder e bedre, han går fast t fysioter terepaut… hum… kossen d skrives??? men men e på fram gang å d like me… hehe kossen går d me dåkke da tupper??? har dåkke d fint… karina du kan ikkje legga ner bloggen… då blir eg skoffa då, du kan ta deg ein pause heller okay???


Legg igjen en kommentar

