jump to navigation

Det er ikke lett å være tømrer! oktober 23, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Idag fikk jeg en knusende beskjed på jobb, lite innkommende prosjekter, finanskrise og alt som følge med! Du kommer til å bli permitert! Vel, den var ikke akkurat veldig overraskende, men likevel litt tung å motta! Ti andre og jeg blir permitert! La oss se lyst på det, jeg var ikke den ene som fikk sparken! Jeg hadde altså for lite ansenitet, var en av de siste som var blitt ansatt, derfor ble jeg en av de! Dvs. to uke til i jobb, 4 uke til med lønn! Så da er det leting på Nav, finn og zett etter arbeid! Er det noen der ute som har en jobb til meg?? 

Av Svein Arild

Kommentarer»

1. tora marie - oktober 23, 2008

fengselsbetjent, der trenge de alltid folk 😉

2. Inger -på13 - oktober 23, 2008

tja, så lenge du blir her i område,så kan du få bli akkurat hva du vil,- men vi har ikke fengsel på lillehammer… så kanskje noe annet? Hva har du erfaring med, og hva liker du? Det er alltid behov for fjøsavløsere… ellers så mangler Sambandet forsamlingsleder.

3. hanneogsveinarild - oktober 23, 2008

forsamlingsleder ja…hmmm…kansje…nei e tror nok ikkje det..gjør vel ikkje den beste jobben som leder i voks…så skulle e stege i gradene der så hadde det nok blitt en fiasko…fengselsbetjent hadde kansje vert kjekt…men trenge en ikkje utdanning??? Ville helst jobba innen foto og grafisk design…visst nokken kan hjelpe der..så takk!

4. linda - oktober 23, 2008

Du får begynne som fotograflærling hos en fotograf… bare å spørre dei. Håkon Bjelland var det ei stund..
Eller jobbe på byggmakker eller nåkke sånn…
eller frisør… det e ALLTIDS behov for frisøra.. hehehe!

5. tora marie - oktober 24, 2008

hvis de trenge folk trenge en ikkje så møje utdanning.. eg har ingenting =) men d nærmaste fengsele ligge i gjøvik, så d e jo litt langt å kjøra..

6. synve - oktober 30, 2008

Dei trenge koordinerende sykepleier i hjemmesykepleien i St.haushaugen bydel. Ikke?

7. Sven Inge Marcussen - november 19, 2008

Jeg trenger 2 nye tømrere
Ring hvis du vil flytte på deg !
Du kan jo jobbe noen uker å se hvordan du liker deg !

Sven Inge

95703453


Legg igjen en kommentar

