jump to navigation

De siste tider! november 17, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Nei jeg skal ikke skrive om endetiden, men om hva som har skjedd i Lillehammer i det siste!

La oss begynne med fredags morgen! Etter å ha levert noe til Hanne, sto jeg i ett kryss og skulle ut på veien! Om natten hadde det snødd kraftig, så veiene var ekstremt glatte, og mens jeg står der og venter på å finne en fin luke å smette innimellom så kommer en stor pick up og svinngner inn på veien der jeg står…god fart hadde den, og det i samenheng med dårlig veigrep, da kan det ikkje skje nokke anna enn pang! En bulk i bilen og oppripa bakdør! God jobb for forsikringsselskapet det!

ulykke_660_531573c

Neida ikke så gale!

Så var jeg på jobb..og pakket alt ned derfra! Fredag tok jeg juleferie ( les: Ikke lett å være tømrer) Og godt er det egentli! En på jobb var misunnelig og ville bytte! Bare det ikke varer så alt for lenge! Nå har jeg hvertfall god tid til å shoppe julegaver, og slappe av! jeey!

Var på leir og i helgen, 7 deltagere! og 4 ledere..go gang! Var mer som husmødre Hanne og jeg, laget mat og vasket opp! Kjekt det!

Ellers har hanne fullt opp med eksamenslesing og slikt!(hun sier hun trenger forbønn) Men har det ok, savner våre hjem og våre venner!, Gleder oss til jul!

God Uke!

Kommentarer»

1. Ragnhild B. - november 17, 2008

oi, kjente eg blei skikkelig dårlig når eg såg d bilde der.. blei redd ja – men godt d va kje så gale!:)
håpe du finne jobb svein arild! eg ber for dåkk begge to, håpe ting ordne seg, på alle plan!
Gud velsigne dåkk!


Legg igjen en kommentar

