jump to navigation

utfordringen 2 november 30, 2008

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

her kommer oppfølgeren til blogginnlegget utfordringen!

Fira jobbar eg har hatt:

1.Lærling Bygg 4 ålesund

2. Tømrer Mjøsbygg Lillehammer

3. Telle Militæret???

4. Har vel egentli ikkje hatt flere!

Fire+ filmar jeg kan ?sjå om att og om att? (haha beste), helst med litt tid mellom. Eller faste pauser, om du vil, i tilfeldig rekkefølge:

1. Ringenes Herre Trilogien

2. Seven

3. Remember the Titans

4. Matrix, bare den første!

Fire steder jeg har bodd!

1.Ålesund

2.Oslo

3. Gardermoen

4. Lillehammer

4 tv program jeg liker

1. Prison break

2. Lost

3. Simpsons

4. Family Guy

4 steder jeg har feriert!

1. Karmøy

2. kenya

3.østerrike(skihimmelen)

4. Strandafjellet(skihimmel nr 2.)

4 web sider jeg besøker hver dag!

Vg.no

smp.no

sol.no

itro.no

fire steder jeg heller ville vert nå!

Ålesund

Strandafjellet

hafjell (fantastisk føre idag)

I Kenya på fotosafari!

Utfordrer 4 stk!

Narve(vet du ikkje kommer til å ta den, men likevel)

Hanna Marie

Thomas Haga siden du skal åpne bloggen på nytt!

Ragnhild Os…lenge siden du skreiv nokke no!

Lykke til!


Kommentarer»

1. Hanna Marie - desember 1, 2008

Ej tok utfordringja! Tru det eller ei…:)

2. Ragnhild - desember 1, 2008

Rørende at du ikke har gitt me opp:) Takk! E i eksamensmodus fram til torsdag, men da e d juleferie, så skal vurdere det!

3. Narve - desember 7, 2008

HEEEEY!!!! Koffor skal ikke e ta utfordinga? Bare fordi e e imot sånne her??

OH NO, ikke i eksamenstide. Da e alt lov. Ska ta d så snart grammatikken e overstått…


Legg igjen en kommentar

