jump to navigation

no line on the horizon mars 3, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

u2I

går kom U2’s 12 studio album ut! Jeg har fått mulighet til å lytte litt, å her er mitt førsteinntrykk!

Albumet starter med tittelsporet som jeg for min del er ok, men ikke noe mer! Refrenget her faller litt gjennom og er kjedlig!

Neste ut er «Get on your boots» som er første singel! Denne har fått mye dårlig kritikk, som i og for seg er velfortjent! En dårlig start altså!

Men så kommer U» til sin rett på neste sang «Magnificent» der, Bono’s vokal løftes frem! En herlig sang i ekte U2-stil!

Ellers har U2 valgt å eksperimentere litt på dette albummet, med litt synth-pop inspirerte sanger! Kommer best fram på Fez-Being born! Om dette fungerer..Nja, av og til!

Unknown Caller er The Edge’s sang på dette albummet hvor gitar-riffen kommer til sin rett!

Konklusjon: Ett godt album, med sine svakheter. Ikke det beste albumet! Men U2 er og blir store. Absolutt verdt ett kjøp! Evnt. bare hør på Spotify om du har! Kan bare vente på Turnè nå!

Svein Arild

Kommentarer»

1. bjarnebs - mars 3, 2009

Holde på å høyre gjennom her også… gi meg eit par dager før eg gir ein konklusjon. Har jo høyrd på Get on your boots ei lita stund, å den var liksom ikkje heilt superduper nei…

Men, ein skal ikkje bli for negativ enda.

Turné? Ja, takk! Du finn meg nok langt framme i køa:) Du også kanskje?

2. sveinarild - mars 4, 2009

satsa på å være fremst i køa bjarne! fremst!!! dinne konklusjonen min va bare ett førsteinntrykk..kan endre se raskt!


Legg igjen en kommentar

