jump to navigation

endelig oppdatering=) mars 25, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

ja nå syns eg d va på tide… eg ska ta ein liten oppsummering eg øve ka så har skjedd den sista tiå…=) her på lillehammer går d i d sama. for svein arild e d jobb jobb jobb…. stakkars an jobbe øvetid 2 gonger i vekå å d merkes både på humør å kvalitetstid=) hehe men d sko barra var sånn t påske sa de så an helle nok ut d o. an e så flinke atte! eg sette store pris på at han jobbe, sjøl om at han syns at d kan var alt for tungt! så d ska du veta vennen at eg e takknemelige for!!!
eg e ferdig i praksis! takk å lov må d vell vara lov t å sei=) hehe så har eg nøte ei helie veka på karmøy! å der e alt fint. kristine begynne å bli sprekkferdig om eg kan sei d sånn… hehe glede meg så t d litla nurke kjeme… håpe d ska komma i påsken men d vil vel visa seg… hehe… ellers så va me i selskap t an far! å d va kjekkt… då møtte eg mongen av tantene mine på pappa si sia, å d va koseligt=) så feira me mangor å lina sin bursdag så by the way e denna vekå.. hehe litt på forskudd kan ein sei.. mangor i mårå (torsdag ) å lina på måndag så va=) gratulera så møkje t dåkke begge!!!! utruligt gla i dåkke gullene mine!!! Å då fekk eg møta ein del av dei tantene på andra siå o=) ellers så jekk vekå hima jysla fort, å d jekk møkje i bryllups forberedelser som ønskelister her å der å den eine plassen fekk eg til å me to glaser av ari bhen for at me la ut lista der… hehe litt Qlt, når eg viste de t an pappa så sa an barra at han aldri hadde brokt penger på noge me hans(ari sitt) navn på, å for å sei d ærligt så ville aldri eg helle brokt penger på d! men dette va jo gratis å de va fine o=)=) så orda me med bestilling av både blommar å kaka=) å tiå jekk jysla fort kan du sei. Å nå e d t bars på skule benken… må sei d e deilig alse=) barra sitta å ta i mot lærdom=)
okay d va et lite livs tein frå ås…=)
kosa dåkke!
God Bless!!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

