jump to navigation

beklager lite action! april 10, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

paske

Må først og fremst beklage lite action inne på bloggen vår den siste tida! Litt av grunnen er at jeg(sveinarild) ennå ikke har fått internett oppe i mitt lille hus! men nå er det påske og dermed god tid til blog…men nei en har ikkje lltid det!

Forrige fredag sluttet jeg tidlig på jobb så dro hanne og jeg til karmøy…etter 8t i bil var vi framme her på karmøy, klar til bryllupsplanlegging og uttdritningslag og diverse! Vi har fått gjort en god del bryllup og ser at ting falle på plass samtidig som andre ting begynne vi få litt dårlig tid på!

Jeg har også fått sendt avgårde opptaksprøven som jeg har jobbet med dette året til westerdals! Så da er det bare å vente på innkalling til intervju…eller avslag!

Resten av påsken blir det masse tid til kos, og å feire påske! Kryssord og familietid! Ønske alle ei god påske! OG ikke glem hva påska handler om!

PS! Bryllupsbloggen har blitt oppdater! stikk innom så får du vite om onskelister og diverse!

Kommentarer»

1. hanneferkingstad - april 12, 2009

eg legge inn en kommentar for då vett eg at sveinarild blir så gla så gla=) go påske lille venn. Jesus sier til henne: eg er oppstandelsen og livet. Den som tror på meg, skal leve om han enn dør. haleluja amen!! me e så haldige så har ein opstanden Gud!! ein så e levande i dag!! ikkje barra ein trefigur e.l. vår Gud e ekta, allmektig, retferdig å kjærlig!


Legg igjen en kommentar

