jump to navigation

live d e kjipt… august 3, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

ja nogen gonger så e live kjipt, nå e ein sånner gong… i dag kl 7.00 så reiste svein arild på jobb langt vekk ein plass… der ska han bu fra mandag t torsdag i LAAAAAAAAAAAAAAANG tid….. e jo akkuratt sånn så d va når me blei samen å han va i militære… d va ikkje akkuratt sånn eg såg føre meg begynnelsen på live vårt i lag….

hilsen den lykkeliggifte, som for øyeblikket ikke er lykkelig…

Kommentarer»

1. hannamariedenkule - august 5, 2009

Fire daga i veka e kje akkurat verdens undergang da! Du kjeme t å klare d så fint… og viss ikkje… eh, tenk på ungane i Afrika. Eller nokke sånt… 🙂

2. Sympatisør - august 9, 2009

E satsa 20 spenn på at du klare det Hanne. snakkes

3. hanneogsveinarild - august 9, 2009

hum 20 spenn, dette e jo nøtt t å var ein sunnmøring;) hehe men takke for d kjære sympatisør=) d vil nok gå men d går ikkje greit…. æsj eg e møkka leie av d mesta…

4. Ragnhild Bjerga - august 9, 2009

oi Hannen min..dette hørtes ikkje bra ut..trur me trenge en prat på telefonen snart!:)
eg trur du ska klara å komma dg gjennom dette og eg.. tenk på den gjensynsgleden dåkk komme te å ha – kvar helg!!!:):):):) fantastisk vettu!;)
hold fast på d positiva kjære venn!


Legg igjen en kommentar

