jump to navigation

familiebil å sånn…. august 10, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

i helgå va me i ålesund… d va kjekkt å sjå adle igjen å vara me familen=) me fekk o vist fram vår nye bil så me egentligt e ganske stolte øve, men d virka ikkje så våre venner va lika stolte øve bilen så me va, så detta innlegge e barra for dåkke…

du så ikkje va der forstår kansje ikkje heilt ka eg snakke om, men d har seg sånn at d einaste våre venner konne fokusera på når d kom t bilen va at d tydligvis va ein familiebil… noge så i å for seg e et klokt valg spør du meg, kan aldri tenka langt nok fram… men her kjeme d da… sånn ville vår baby ha sitt ut….little angel men d snodigga e jo då faktisk at babyen vår e brune… eg meine mørkhuda… å ingen av ås e d… hum… hehe men eg måtte barra le når eg såg d…. som dåkke sikkert forstår så e svein arild på jobb langt vekk i stan å eg kjede meg=)  men alikavell kjempe kjekke sia…. http://www.makemebabies.com/ takk kristine for du sendte adresså… eg kose meg…

Kommentarer»

1. Kristine - august 10, 2009

Hehe, trur den ongen må vara tetadde eller noge så 😉 va jaffal snåle da 🙂

2. hanneogsveinarild - august 10, 2009

hehe ja noge må d vara…. kan tru eg lo når eg såg d…. hehe;) men men nå e d legge tid har barra sitt 4 filmar i dag… ehe… uff patetisk=)

3. bjarne - august 11, 2009

hmmm… du Hanne… eg føle av og til at eg mobber deg litt på bloggar eg;) men eg skal prøve så snill som eg berre kan… Det var liksom ein gang på skulen at ein burde lære visse ting om visse ting… Blant anna at når barn blir laga så kjem litt frå mamma og litt frå pappa… Så lenge det ikkje er nokken mørke personar inne i dette bilde, så er det faktisk relativt vanskelig at det blir mørk unge ut av to kvite… Men, så har eg jo sett på film da… å då er det ofte ei heilt anna løysing som kjem fram når to kvite får ein mørk unge… men det treng vi ikkje å snakke om her. Du får glede deg til fredan! (evt. torsdagen..) Godt ekteskap:D

4. hanneogsveinarild - august 11, 2009

hehe ja du den fekk faktisk eg o me meg=) men d særa e at begge to ser rellativt kvite ut på bildene så eg brokte, å så va d 90% nøyaktighet trur eg d sto når d kom t hud fargen… men uasnett ko møkje eg prøvde så blei ongen rett å slett mørkhuda… vett kj heilt kor feilen ligge om d e sjå meg elle sveinarild :-p hehe men men mørke ongar e nå skjønne dei da=) eg glede meg som ein onge t torsdag… å for den skuld t neste veka når skulen begynne å eg faktisk har noge å jer på=) hehe… kossen e ekteskape da farr?? nye dåkke dagar SAMEN dåkke kansje=) hehe fekk et trøstens ord i dag, når me har avstands ekteskap e me lengre nygift=) hehe så me får tenka på d på den måten=) hehe…

helsa kånå…

5. Ragnhild B. - august 11, 2009

hehe stilig – mørkhuda faktisk. håpe eg og får d!!;)
eg glede meg te du ringe og seie du e gravid eg!;)

6. hanneogsveinarild - august 11, 2009

hehe… du ragnhild du ragnhild…. den telefonen må du venta lenge på… hahaha men ja mørkhuda ongar e skjønne!!! men eg trudde kj du sko ha ongar eg…. ka har skjedd???

7. Ragnhild B. - august 12, 2009

hehe, joda, någen ungare kan eg vel få..men vett kje om eg vil ha «egne» ungar, kan jo gjerne adoptera 😉
men ka eg vil, e jo en aen ting ka Gud har som plan for mitt liv – så me får se;)


Legg igjen en kommentar

