jump to navigation

Søvnløs i Lillehammer… desember 10, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Koffer i all verden får eg ikkje sova??? åh.. kjenne irritasjonen å frustrasjonen bygge seg opp i meg… klokkå e nå 04.35, åh ja men d e nå ikkje så gale tenke du, men d e d… for nå har eg vore våken leeenge… d vil sei at eg sovna sånn i 11 tiå for så å våkna sånn i 2 tiå… kor e logikken??? d e tredje nattå denne vekå me 3 timers søvn… eg KLIKKE… eg orke rett å slett ikkje meir… vanligvis så trenge eg ein 9 timers søvn, så koffer får eg barra TRI’????

ja eg har prøvd d mesta så ikkje innebære medisinering… bytta side i senga, telt ned fra 100, bytta rom, gjort noge kjedelig, sleeping sounds, osv….

å som om ikkje d e nok at eg ikkje får såva å e totalt utkjørt av d, så ska me ha bading i dag på skulen, å d tar jo på.

snakk om syting her fra jørstahøgda… men eg syns virkelig at eg får lov t d altså…

men d stora spørsmålet e jo KOFFER får eg ikkje sova?? e der nogen psykologspirer der ute så kan hjelpa meg??

Kommentarer»

1. bjarne - desember 10, 2009

hmmm… eg ana at ut frå vekå, KOFFER og alt anna at det er Hanne som ikkje har det gode søvehjartet… Så Hanne, som bestemor hadde ville ha sagt det: «Det er nok nokke du tenker på.»

Spør du pappa så seier han nok: «Du har berre slappa av for masse, kroppen er ikkje trøytt!»

Spør du mamma så seier ho: «Berre prøv å legg deg ned… du sovner etterkvart…»

Spør du Aslaug L Lygre og Geirr Tveitt får du svaret: «ho er for ljos til det.» (Hmmm… det var kanskje sumarnatta det.. og ikkje vinternatta..)

Så… eg føler ikkje at slike svar alltid hjelper… Derfor: Lat oss no heller snu spørsmålet det andre vegen: Hanne, Koffer ska du sova? Er du sikker på at du helde på å klikke? Er du sikker at du verkeleg treng 9 timar med søvn?

2. Marianne - desember 12, 2009

Pole sana, Hanne! E har vært i nøyaktig samme situasjon, men da visste e mer ka det va som gjor det (mange tanka om alt og ingenting) + at kroppen ikke va heilt tipp topp. Men det e vel mest frustrerende å ikke vite ka det kan vær. Off, mangel på søvn e det verste. E huska e blei heilt ute. HEILT UTE, både fysisk og psykisk.

Tenke av og til på dei som slite med det heile livet… ojojoj

HÅPEHÅPEHÅPE det snur for deg veldig snart!!:)


Legg igjen en kommentar

