jump to navigation

ulykke å lykke hånd i hånd… januar 30, 2010

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

jaja så va d sannelegen på tide me et nytt innlegg…. ja faktisk svein arild så sko skriva detta men han e kj verdens kjappaste….

d va for ei veka si det skjedde… me hadde besøk av tora marie, fantastisk kjekkt at du ville legga turen innom ås tora!! du tar deg alltid tid t d å d digge me altså!!!

men det så altså skjedde va at svein aridl va i leke humør å sko ut i snøen å leka… d sko egentlig eg å tora o, men av ein eller annen grunn så blei me litt forsinka ut… sorry tora… eg e å blir treig=)

jo da me va ute å akte å svein arild fant seg ein bakke i hagen… han sto på ski altså… han bygde seg et hopp å hoppa som ein prest fyste gongen… men nestegang så jekk d kj lika bra… då landa an på ryggen å klarte å knekka toronto virvelen (ein torakel virvel) ja da.. sånn kan d gå, stakkars tora fekk verken vått eller tørt den dagen, men endte besøke på sjukehuse sitt venterom… huff… jo for ambulansen henta an svein arild å han va innlagt fra lørdag t mandag… så nå går an som ein prest…(må retta seg opp i ryggen)

jo da så ulykken endte jo ikkje så alt for gale da,  han e fullt fungerande så lange han ikkje bøye ryggen på nogen måte, så då e an altså sjukemelde i lengre tider… men han hadde jo engle vakt tross alt…

så t noge litt hyggeliggare… me ska få lov t å bli mamma å pappa i løpet av åre=) det e et heilt ubeskriveligt fantastisk under så forme seg i magen min=) den styste velsignelse me nogen gang har opplevd….

salme 139 13- 17

For du har skapt mitt indre,
du har vevd meg i mors liv.
14 Jeg takker deg fordi jeg er skapt
på skremmende, underfull vis.
Underfulle er dine verk,
det vet jeg så vel.
15 Mine ben var ikke skjult for deg
da jeg ble skapt i lønndom
og ble formet i jordens dyp.
16 Du så meg den gang jeg var et foster,
i din bok ble alt skrevet opp;
mine dager ble dannet
før en eneste av dem var kommet.
17 Gud, hvor høye dine tanker er,
hvor veldig summen av dem!

Kommentarer»

1. Bjarne - januar 30, 2010

Aiaiaiaia!!!! Gratulerer så masse:) dette her var jo ubeskrivelige gode nyheter! (ikkje det med ryggen da, men det går nok bra)

2. Helge - januar 31, 2010

1. God bedring til Svein Arild.

2. Gratulerer! skal hilse fra kånå og.

3. tora marie - januar 31, 2010

haha.. igjen, kjekt å komma innom fordet om d endte på venterommet på sjugehuset, har ingenting i mot sjukehus eg 😉 hehe.. åh GRATULERA her og, d e så gøy! =)

4. Janne - februar 1, 2010

Gratulere så masse dokke 2! Så kjekt!! Gled dokke masse:) Å tusen takk for besøk i sommar. Kom gjerne igjen når dokke e på dei trakter:)

5. Marita og Yngve - februar 2, 2010

God bedring te Svein Arild!
Og mange gratulasjona som kommande foreldre! Fantastisk:)

Me komme plutselig innom:)

6. Elisabeth - februar 6, 2010

Oi! Dramatisk me Svein Arild då!! Ski e skumle greier alså.. Men dokke ska altså bli foreldre?!?!? Fytti så STORT!!!!! Gratulera så SUPERMASSE!!:)

7. hanne - februar 8, 2010

takk takk adle dåkke=) dåkke e nå så go!!
eg kan meddela at d går møkje bedre me svein arild,har vore på røntgen i dag å d ser ut som om d gror fint… jippi=)

8. Hege - februar 9, 2010

Gratulerer, gratulerer! Det var veldig koselig å høre! =)


Legg igjen en kommentar

