jump to navigation

Voks! januar 30, 2009

Posted by hanneogsveinarild in Uncategorized.
trackback

Igår var det voks, årets andre møte! Jeg møtte oppi god tid satt opp bord og stoler til ca 10 personer som er ca vanlig antall! klokken enrmet seg 7 og stolene fyltes opp! Hanne sier til meg, vi trenger flere stoler, vi setter frem en 3-4 til..Hanne sier senere, vi trenger enndaflere stoler! Helt til vi passerte 20stk. 20stk på et voks møte..det ble ny rekord mer en dobbelte av åretsførste møtet! Likevel var det noen som manglet! Slikt gleder hjertet til en slik gutt som meg! Selv om overaskelsen av så mange besøkende skapte litt lederproblemer for meg, så var dette dette en ting som får meg til å føle at her kan en ikke flytte fra, dtte vil en fortsette og følge utviklinga i! Har troen på at store ting vil skje i Lillehammer framover! Det er mye som tyder på det! Be for Lillehammer, og bli med i kristninga av Norges «Hedningland»!

Har laget en rask, enkel,liten logo for voks, som jeg kansje vil bruke framover, voks har også fått seg en Facebook-gruppe!

voks-logo-copy

Kommentarer»

1. Narve - januar 31, 2009

Wow! Konge! Å veldig kul logo. Like it.

2. Kjersti Helen - februar 4, 2009

Så bra! Både oppmuntrande og kjekt når så mange e innom voks! Håbe alt går bra med dåkk, me glede oss te lørdag 🙂

3. Hanna Marie - februar 4, 2009

Så bra! Ditte kan oss digge!:)


Legg igjen en kommentar